Bir vatandaş, dört bankadan icrası olduğunu belirterek gittiği marketten et ve mango satın aldığını kaydettikleri görüntüleri paylaştı. Videoyu izleyenlerin bir kısmı alışverişine eleştirilerde bulunurken, diğerleri satın aldığı ürünlerin temel gıda maddeleri olduğunu vurgulayarak destekledi.
Görüntünün altına “Bu ürünler lüks değil, temel tüketim ürünleri”, “Borç var diye yemesin mi?”, “Afiyet olsun”, “Battı balık yan gider”, “Şu kadar rahat olacaksın” gibi yorumlar yapıldı.
Kısa sürede büyük bir etkileşim alan bu video, borç içinde yaşam mücadelesi veren bireylerin günlük ihtiyaçlarını karşılaması konusunu tekrar gündeme getirdi.
SPOR
14 dakika önceEKONOMİ
7 saat önceEKONOMİ
8 saat önceEKONOMİ
10 saat önceEKONOMİ
13 saat önceEKONOMİ
14 saat önceHABERLER
16 saat önce
1
Altın için çılgın tahmin: Gerçekleşirse yatırımcı yaşadı
3661 kez okundu
2
Bu kentte ödemeler artık Bitcoin ile yapılıyor
755 kez okundu
3
TMSF, Özel Avcılar Hospital Hastanesi’ni satışa çıkardı
656 kez okundu
4
Bin 800 rakımlı yayladan toplayıp getiriyor, gören almadan geçmiyor
492 kez okundu
5
Fed Yönetim Kurulu Üyesi Cook, Trump’ın kendisini görevden alma girişimine karşı dava açacak
414 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.